Ulkoistettu palvelupyyntöjen käsittely tehostaa Consti Yhtiöiden asiakaspalvelua

Consti Yhtiöt on yksi Suomen johtavista kiinteistöjen korjausrakentamiseen ja taloteknisiin palveluihin keskittyneistä yhtiöistä. Yhtiön liiketoiminta on keskittynyt Suomen läntisiin ja eteläisiin kasvukeskuksiin, ja sillä on toimintaa Uudellamaalla, Pirkanmaalla, Turussa, Oulussa ja Lahdessa.

K2 Turvapalveluiden palvelukeskus otti hoitoonsa Constin asiakaspalvelunumeroon tulevat puhelut sekä sähköpostiin saapuvat huoltopalvelupyynnöt ja muut palvelupyynnöt. Näin yhtiön ei tarvitse palkata taloon sisälle omaa henkilökuntaa kaikista yhteydenotoista huolehtimaan. K2 palvelukeskuksen tehtävä on arvioida palvelupyyntöjen sisältöä ja kiireellisyyttä, ja välittää ne sitten oikealle yksikölle tai henkilölle hoidettavaksi sen mukaan, mitä paikkakuntaa tai teknistä osa-aluetta pyynnöt koskevat.

Asiakaspalvelun sekä huoltopalvelutilausten ja palvelupyyntöjen ulkoistaminen on auttanut Constia palvelemaan asiakkaitaan paremmin ja tehokkaammin sekä tuonut lisävarmuutta tilausten vastaanottoon ja toimittamiseen. Myös pyyntöjen läpimenoajat ovat nopeutuneet. Constin talotekniikan yksikön johtaja Jan Weckström on ollut yhteistyöhön tyytyväinen:

“Hyvin on sujunut. Ensinnäkin pyyntöjen käsittely on tehokkaampaa, sillä K2 hoitaa pyyntöjen lajittelun ja meillä henkilöt saavat eteensä vain ne pyynnöt, jotka koskevat heidän aluettaan. Työ- ja asiakastyytyväisyys on parantunut, ja bonuksena olemme saaneet myös hyviä raportteja siitä, paljonko yhteydenottoja on tullut ja mikä on vasteaika. Markkinoinnin tuloksia on helpompaa seurata niiden avulla. Olemme tyytyväisiä palveluun ja suosittelemme sitä myös muille.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *