Huoltoyhtiöille

Huoltoyhtiön kumppani

Kiinteistöhuoltoyhtiöille tärkeä turvatta asia on kiinteistön toimivuus, joka on heidän tehtävänsä. Me K2 Turvapalveluilla autamme kiinteistön toimivuuden turvaamisessa 24/7 Call Centerin kautta. Call Centerimme vastaanottaa kiinteistöön liittyviä hälytyksiä ja palvelupyyntöjä sekä välittää ne kiinteistöhuoltoyhtiölle. Myös käyttökustannusten hallinnassa autamme huoltoyhtiötä etäkäyttämällä valittuja kiinteistötekniikan osia.

Soveltuvat palvelut

Call Center

Call center auttaa kiinteistöhuoltoyhtiöitä keskittymään siihen, missä he ovat parhaita – kiinteistön huoltoon ja ylläpitoon. Call Centerimme ottaa vastaan kiinteistön käyttäjien huoltopyyntöjä 24/7 ja välittää ne eteenpäin huoltoyhtiölle. 

Kiinteistön etäkäyttö

Kiinteistöautomaatiopalvelun avulla optimoidaan kiinteistön lämmityksen, valaistuksen, ilmastoinnin ja muut energiaa kuluttavat toiminnot, jolloin säästät energian kulutuksessa. Kiinteistön etäkäytöllä voimme auttaa huoltoyhtiötä työssään.

Hälytys- ja linjavalvonta

Hälytys- ja linjavalvontapalveluiden avulla pidämme huolta, että palolinjat ovat jatkuvasti toiminnassa. Tämä tuo turvaa kiinteistölle ja sen käyttäjille.

TL-Maint

TL-Maint käyttää K2 Turvapalveluiden turvallisuuskeskuksen valvomopalvelua 24/7 päivystykseen. Teemme TL-Maintin asiakkaiden hälytyksistä toimeksiannot TL-Maintille suoraan valvomostamme.

Soita 010 524 8300(8,4 snt/min) tai jätä tietosi, niin soitamme sinulle.