Call Center  -palvelu

Palvelukeskuksella on Call Center -palvelun tuottamiseen tarvittavat laitteistot ja puhelinjärjestelmä, joka mahdollistaa useamman puhelun samanaikaisen käsittelyn ja jonotusmahdollisuuden. Järjestelmä tallentaa kaikki puhelut sekä vastaanottaa ja lähettää monipuolisesti viestejä eri muodoissa. Lisäksi järjestelmästä saadaan automaattisesti tarvittavat raportit, kuten puheluiden lukumäärät, numerot, kestot ja vasteajat. Call Centerimme päivystää 24/7, jotta teidän ei tarvitse.

Palvelu sisältää:

  • asiakaskohtaisen 24/7- puhelinlinjan ja sähköpostiosoitteet
  • palvelukielinä suomi, ruotsi ja englanti.
  • sovittavan palvelutasotavoitteen mukainen palvelupyyntöjen ja hälytysten vastaanottamisen
  • tarvittavien toimenpiteiden käynnistämisen ja pyyntöjen ohjaaminen oikealle palveluntuottajalle
  • palvelutuottajien toimenpidekirjausten seurannan ja oikeellisuuden varmistamisen
  • palveluntuottajien toimenpiteiden vasteajan seurannan ja toimenpidelaskutuksen tarkistamisen

Kenelle palvelut on suunnattu?

Kiinteistöille

Kiinteistön käyttäjät ja omistajat voivat tehdä palvelupyyntöjä call centeriimme milloin tahansa, jolloin lähetämme niitä prioriteettijärjestyksessä esimerkiksi huoltoyhtiölle. Samalla jää kattava kiinteistön huoltokirja tietona kiinteistön omistajalle.

Huoltoyhtiöt

Voitte ulkoistaa palvelupyyntöjen vastaanoton call centeriimme ja keskittyä siihen, missä olette parhaimmillanne. 24/7 päivistyksemme toimii yhdessä laaditun suunnitelman perusteella.

Asuntoyhtiöt

Toimimme asuntoyhtiöille sen käyttäjiltä tulevien palvelupyyntöjen call centerinä. Otamme vastaan palvelupyynnöt ja ryhdymme tilanteen vaatimiin toimenpiteisiin yhdessä yhteistyökumppaniemme kanssa – 24/7.

Soita 010 524 8300 (8,4 snt/min) tai jätä tietosi, niin soitamme sinulle.